czwartek, 21 sierpnia 2014

Zachód słońca w Nowym Yorku

Cześć

Dzisiaj mam dla Was zdobienie nie stemplowe :) Trzeba trochę odpocząć od stempli. A to zdobienie chodziło mi po głowie od dłuższego czasu, więc oto jest. Jest proste to po prostu gradient i czarne wzorki na nim.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)








Użyłam
Paese Paznokieć w Płynie
Golden Rose Selective 04 Milky Way
Wibo Summer Extreme Nails 527
Simple Beauty Mini 313
Golden Rose Rich Color 31
Golden Rose Rich Color 35
Sally Hansen Dries Instantly

Pozdraiwam serdecznie, Little Frog

19 komentarzy:

  1. Super to wygląda ;) Podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koncepcja, kolory i wykonanie - już Ci napisałam że masz niesamowity talent ale powtórzę ...tworzysz cuda Elizko :) Buziaki, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a w porównaniu do Ciebie to ja się jestem daleko z tyłu :)

      Usuń
  3. świetnie to wygląda :) klimatyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie! :) ja też kiedyś robiłam takie pazurki, ale na nieco innym tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie to wygląda ;) fajna kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zachód nad NY :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne! ;] bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądają! :)

    Brałaś udział w projekcie "Wakacje w Polsce". Na górach poprzestałaś?:) Pytam, bo nie chcę nikogo pominąć w podsumowaniu. Jak masz ochotę to możesz jeszcze do początku września domalować dowolne miejsce-będzie mi bardzo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wyrobiłam się. Może coś domaluję :)

      Usuń
  9. Slicznie wyszło, a kolory są piękne.

    OdpowiedzUsuń