czwartek, 8 maja 2014

Złotawe spiralki

Cześć 

Dziś mam dla Was zdobienie proste i łatwe, ale (według mnie) eleganckie. W dniu dzisiejszym mija rok odkąd zaczęłam prowadzić bloga. Za namowę mnie do założenia bloga dziękuję mojej siostrzyczce (A. wiesz że to o Tobie?), a moim przyjaciółkom dziękuję za każdy komplement o moich paznokciach i wspieranie mnie w prowadzeniu bloga :)
Zapraszam do oglądania i komentowania








Użyłam
Ewa Schmitt
Golden Rose Rich Color 52
Lovely Classic 365
Sally Hansen Complete Salon Manicure 310 Gilty Pleasure
Miyo Nailed It 03 Giltzy Gold
Sally Hansen Insta-Dri

Pozdrawiam, Little Frog

13 komentarzy:

  1. gratuluję ! :) i oby tak dalej :D a zdobienia są cudowne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobienie jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję roczku i życzę kolejnych "roczków" na blogu!!! :)

    Zdobienie bardzo mi się podoba ale niestety kolorystyka nie moja :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory zawsze można zmienić :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, że o mnie wspomniałaś :) Zdobienie mi się podoba. Jednak jeśli mam dać swoją uwagę na forum, to za mało wpisów jest patrząc na to ile zdobień robisz i jakie są ładne. A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Tutaj nie ma połowy tego, co masz na paznokciach! :D

      Usuń
    2. Kocham Was za to wsparcie :D Dodam, że folder ze zdjęciami pęka w szwach, ale nie ma komu pisać notek, ale spokojnie już prawie po maturze więc i wpisów będzie więcej

      Usuń
    3. Trzymam za słowo :)
      A.

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga ;) ps. paznokcie bardzo ładne ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń