sobota, 11 października 2014

Paznokciowy Klub: Jesień

Cześć

Dzisiaj mam dla Was zdobienie jesienne w ramach Paznokciowego Klubu. Jesień kojarzy mi się z kolorowymi liśćmi na drzewach i to postanowiłam przedstawić. Malowałam ręcznie i nieskromnie stwierdzam, że wyszło całkiem nieźle :D
Zapraszam do oglądania i komentowania.











Użyłam
Paese Paznokieć w Płynie
Bell French Manicure 1
Paese 342
Golden Rose Paris 213
Miss Sporty 200
Golden Rose Rich Color 35
My Secret 104
Sally Hansen Dries Instantly

Pozdrawiam serdecznie, Little Frog

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam jesień. Kolory przez ciebie wykorzystane idealnie oddają klimat tej pory roku:)
    Gradient i liście wyglądają cudnie, całość jest po prostu świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają takie jesienne zdobienia ;) Oby jesień była zawsze taka kolorowa , a nie szara i smutna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, możemy ją zmienić kolorowymi paznokciami :)

      Usuń
  3. Wow this manicure looks so cute!
    It's perfect for fall :)

    Xx julia

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne!! Mi takie śliczne gradienty nie wychodzą :(

    Zapraszam do udziału w moim projekcie http://bambusowy-raj.blogspot.com/2014/11/christmas-songs-nail-art-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  5. hi ... loved your blog ... many successes ... can you follow me on my blogger http://jucy-decor.blogspot.pt/
    already . now can you make a video showing its collection of nail polish ... thanks

    OdpowiedzUsuń