środa, 28 maja 2014

Wiszące serduszka

Cześć

Dziś mam dla Was... A nie, nie zdobienie walentynkowe, tylko ot tak zachciało mi się serduszek. A kto niby powiedział, że serduszka należy malować tylko na jakieś konkretne okazje? No właśnie nikt, więc teraz pojawiają sie na moim blogu.
Zapraszam do oglądania i komentowania :D











Użyłam
Ewa Schmitt odżywka multiwitaminowa
Pierre Rene Top Flex 264 Delicate dedicate
Golden Rose With Protein 334
Eveline Colour Instant 521
Bell French Manicure 1
Poshe

Pozdrawiam, Little Frog

15 komentarzy:

  1. Świetne seduszka :) Bardzo fajnie wykonane !

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ urocze ;D świetne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszka można nosić na paznokciach cały rok ;) to bardzo ładne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszek nigdy dosyć :) Ślicznie Elizko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :D myślałam, że to naklejki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię serduszka na paznokciach, niezależnie od okazji czy pory roku! :)
    Bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skojarzyły mi się z bombkami na choince! ;-) Ciekawy pomysł ;-D

    OdpowiedzUsuń