poniedziałek, 13 maja 2013

Golden Rose Rich Color nr 10

Dziś pokażę lakier firmy Golden Rose z serii Rich Color. Cała seria przypadła mi bardzo do gustu (pewnie dlatego mam ich koło dziesięciu)

Jeśli chodzi o:
Krycie: Potrzeba 1 grubszej lub 2 cieńszych warstw
Wysychanie: 30-40 minut (odżywka + 2 warstwy lakieru)
Zmywanie: bezproblemowo
Pojemność: 10,5ml
Dostępność: wyspy Golden Rose, sklep internetowy, małe drogerie
Ogólne wrażenie: Kolor wydaje mi się odpowiedni do szkoły i pracy. Łatwo się go aplikuje na paznokcie, ale przy pierwszej cienkiej warstwie smużył. Sam w sobie ma średni połysk. Trwałości nie określam, bo to cecha indywidualna. Bazą pod ten lakier była odżywka Joko Ultra Utwardzenie, sam lakier był bazą do poprzedniego zdobienia.
w pomieszczeniu

w słońcu

 Little frog

6 komentarzy:

  1. nie użyłabym tego koloru na całych paznokciach - wydaje mi się za mdły, za mało wyraźny i za ciepły kolor ;)

    zapraszam na nową metamorfozę: http://pear-up.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś ma zły paznokciowy dzień to wybiera właśnie taki kolor, nadaje się też jako tło do zdobień

      Usuń
  2. Świetny kolorek, taki na lato!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten kolor, mam już 2 buteleczkę :) Świetnie się sprawdza jako tło do zdobień :)

    OdpowiedzUsuń