czwartek, 15 sierpnia 2013

Wodne wzorki

Dziś będzie o moim pierwszym razie z metodą wodną :) Ogólnie metoda podobała mi się, ale muszę poćwiczyć "przeciąganie lakieru". A i następnym razem muszę sobie obkleić palce taśmą klejącą, bo zmywanie lakieru z palców to nic fajnego. I teraz zapraszam do oglądanie zdjęć obu rąk.





Użyłam
Sally Hansen Nail Protex
Wibo French Manicure 1
Bell Glam Wear 508
Pierre Rene Top Flex 225 Jeans
Golden Rose Rich Color 44
Golden Rose Rich Color 43
Poshe

Little Frog

4 komentarze:

  1. Nie wierzę, że to pierwszy raz!?!
    Wyszło Ci idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No idealnie! Piękne kolory. Ja już się z tym męczyłam kilka razy i dalej nic.. chyba nie mam do tego szczęścia:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przede wszystkim radzę się nie poddawać

      Usuń