niedziela, 23 lutego 2014

Liebster Blog Award

Cześć 

Dziś przychodzę do was z Projektem

Trochę o zasadach:

 „Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Nominowała mnie Gabrielle Nails.

Oto pytania jakie otrzymałam i moje odpowiedzi :



1. Auto czy rower?
Chciałabym auto, na rowerze mało jeżdżę (po upadku) 

2. Nie cierpię gdy mój chłopak/dziewczyna....
 Jestem samotna więc nie cierpię :D

3. Prowadzę bloga bo...
Lubię dzielić się tym co robię i znajduję osoby które podzielają moje zainteresowania.
 
4. Lepiej być czy mieć?
Być
 
5. Zapach, który kocham to...
Perfum Escada Moon Sparkle. Niestety był limitowany :(
 
6. Najbardziej nietrafiony prezent w moim życiu..
Pewnie jakaś książka której tytułu nawet nie pamiętam
 
7. Miłość kojarzy mi się z...
Spędzaniem czasu razem.
 
8. Ulubiona potrawa
 Kluski śląskie (rodzina wie)
 
9. Z biżuterii najczęściej noszę...
Klipsy (nie mam przekutych uszu)
 
10. Lubię Wiosnę bo...
Można założyć spódnicę/sukienkę i nie jest Ci zimno w nogi :D
 
11. Wymarzony zawód...
Architekt :)
 
Ja już nominowałam kilka osób w moim starym poście i tam was odeślę. (klik) 
 
Pozdrawiam serdecznie, Little Frog



2 komentarze:

  1. Wow podziwiam noszenia klipsow. Mialam kiedys raz zalozone i to byl moj pierwszy i ostatni raz. Bedac w szkole sredniej pamietam szal na jak nawiecej dziurek w uszach, wiec sama dorobilam sobie 2 w jednym uchu i dzis mam 3 dziurki w jednym uchu :) ale klipsow wiecej na pewno nie zaloze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak klipsy są dobrze dopasowane to można je spokojnie nosić :)

      Usuń