środa, 17 lipca 2013

Projekt Wieczorynka - Smerfy

Tak się cieszyłam na ten tydzień, a spóźniłam się z tym zdobieniem. Dzisiejsze zdobienie zabrało mi trochę czasu, ale jestem z niego bardzo zadowolona. Teraz przedstawię wam pokazane postacie:
lewa ręka:
kciuk  - Gargamel
wskazujący  - Laluś
środkowy - Poeta
serdeczny - Łasuch
mały - domek Smerfów
prawa ręka (gościnnie):
kciuk - Papa Smerf
wskazujący - Osiłek
środkowy - Smerfetka
serdeczny - Malarz
mały - domek  Smerfów
A teraz zapraszam na zdjęcia.



A jeśli chcecie zobaczyć smerfów świat to zajrzyjcie do galerii projektu mixoflife.
Użyłam
Sally Hansen Nail Protex
Miyo Mini Drops 104 Coco
Poshe
farbki akrylowe
KillyS Utwardzacz Diamentowy

Little Frog

10 komentarzy:

  1. Jeaahh :D Doczekałam się. Są świetne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaśne <3 Aż idę pooglądać Smerfy gdzieś online :D

    OdpowiedzUsuń
  3. smarfastyczne pazurki!:)
    Pięknie i dokałdnie zmalowane.:)

    Zapraszam do mnie, również na zdobienie paznokci:)
    http://zlotapigmejka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Fajowo je zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń