piątek, 4 lipca 2014

Delikatna koronka

Cześć

Dzisiaj mam dla Was zdobienie nieco pracochłonne i wymagające pewnej ręki. Może być dobrym pomysłem na zakończenie roku (tak było w moim przypadku) lub na ślub (jako panna młoda albo gość). Wzorek jest efektowny trzeba przyznać :)
Zapraszam do oglądania i komentowania :)
Chciałam dodać jeszcze że zaczął się projekt u Edyty.











Użyłam
Ewa Schmitt odżywka multiwitaminowa
Wibo French Manicure 2
AllePaznokcie Holographic 01
Wibo Last&Shine 3
Golden Rose Paris 98
Bell French Manicure 01
Sally Hansen Dries Instantly

Pozdrawiam, Little Frog

16 komentarzy:

  1. Fajna ta koroneczka ;) ale faktycznie jest dłubanina przy niej ;) za to efekt świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zdobienia to też często dłubanina, ale efekt to wynagradza :D

      Usuń
  2. Wow sliczny wzorek!!!
    Ja musze cos dla Frambuesy zmalowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta koronka :) bardzo ładna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda! Jak stempelki! Gratuluję cierpliwości i umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne subtelne i pracochłonne zdobienie :) uwielbiam koronki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jak najbardziej wart był zachodu. świetne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń