czwartek, 10 lipca 2014

Golden Rose Color Expert 47

Cześć

Dziś niespodzianka, bo odświeżam zakładkę Recenzji. A obiektem moich rozważań będzie lakier firmy Golden Rose z serii Color Expert o numerze 47.

Dostępność: wyspy Golden Rose, sklep internetowy
Pojemność: 10,3ml
Cena (około): 5,90 zł
Krycie: 2 warstwy
Wysychanie: do 30 minut mamy gotowe paznokcie
Pędzelek: szeroki, zaokrąglony
Konsystencja: luźna, ale nie zalałam sobie skórek
Wykończenie: kremowe
Zmywanie: bezproblemowe, nie barwi skórek
Ogólne wrażenie:
Lakier według mnie jest śliczny, taki fioletowo niebieski. Jego kolor zależy od padania promieni słonecznych. Gdyby nie duża liczba lakierów jaki mam to używałabym go częściej :) Bardzo podoba mi się w tej serii to, że nakrętki są w kolorze lakieru.




Nakładałam go na odżywkę Paese Paznokieć w płynie.

Pozdrawiam, Little Frog


18 komentarzy:

  1. Całkiem kuszacy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusiciel taki że aż go wzięłam, a to nie mój gust kolorystyczny :)

      Usuń
  2. przepiękny jest ten błękit z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie "mój" kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest rewelacyjny, Jak najbardziej wpasowuje się w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko teraz iść i się w niego zaopatrzyć :)

      Usuń
  6. Kolor niebiański :) aż trudno oczy oderwać :)

    OdpowiedzUsuń